Reacties
Reacties 551 - 600 van 1023
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Klazina | Wauw,prachtig met die mooie lucht erboven zeg | 21 feb. '18 |
| Klazina | Beautyfull | 21 feb. '18 |
| Klazina | En dat bij 40gr pfff | 21 feb. '18 |
| Klazina | Heel bijzonder | 21 feb. '18 |
| Klazina | Lekker aan de salade 😋 | 21 feb. '18 |
| Klazina | Whaah,wat een engerds | 21 feb. '18 |
| Klazina | Mooie foto | 21 feb. '18 |
| Klazina | Je zou toch denken dat ze je snachts in zo,n tentje,zo… | 21 feb. '18 |
| Klazina | Alles voor een drupje water | 21 feb. '18 |
| Klazina | Daar sta je dan🤨 | 21 feb. '18 |
| Sascha | Jaa leuk om jullie avonturen over Botswana te lezen.… | 21 feb. '18 |
| Ton Peters | Weer veel meegemaakt! Vind het overigens wel linke… | 20 feb. '18 |
| Els v Kempen | Weer een super verhaal !!!! Geweldig . Gr | 20 feb. '18 |
| Klazina | De sterkste man van de wereld💪😆 | 20 feb. '18 |
| Klazina | Wat een ongelofelijke ervaring hebben jullie weer… | 20 feb. '18 |
| Herman Slinger | Wat een mooi verhaal. Leuk opgeschreven het blijft… | 20 feb. '18 |
| Joanne | Hey weer een mooi verhaal vol met avonturen. Met die… | 20 feb. '18 |
| Joanne | mooie foto's allemaal vooral deze dieren gr robin | 20 feb. '18 |
| Joanne | Wouw gaaf!! | 20 feb. '18 |
| Gerda | Zo dat was weer de moeite, wat een belevenissen weer.… | 20 feb. '18 |
| Teddy | Olaah! Weer blij met het superlange verhaal! Effe… | 20 feb. '18 |
| Janet | Spannend weer, en je ziet het voor je ogen gebeuren,… | 20 feb. '18 |
| Leopollemans | hoi het is weer een heel avontuur wat jullie beleven… | 20 feb. '18 |
| Irene | Wat een prachtig verhaal en mooie foto s Ik heb er… | 20 feb. '18 |
| Ruud | Mooi verhaal weer lieve mensjes 😁 doe voorzichtig… | 20 feb. '18 |
| Ans | Wat een verhaal zeg. Zo veel moois gezien en beleefd.… | 20 feb. '18 |
| Ans | Liekend Battenoord wel. | 20 feb. '18 |
| Ans | Wat een waagstuk. | 20 feb. '18 |
| Ans | Aardig krootje. | 20 feb. '18 |
| Ans | Wauw,....wat mooi! | 20 feb. '18 |
| Gerda | Wat een prachtige foto’s weer. Geweldig!,, | 20 feb. '18 |
| Motlhatlosi Kgosintwa (Stoburg) | we met you in Kalahari Transfontier Park and we went… | 13 feb. '18 |
| Joanne | Hey, Mooi geschreven! Veel plezier in Botswana!! Geniet!!… | 31 jan. '18 |
| Herma Jan | Wat fijn dat het allemaal weer werkt,mooi verwoord… | 30 jan. '18 |
| Els en Mels | Fijn dat je bij de familie was in de spannende tijd… | 28 jan. '18 |
| Ans | Fijn dat alles weer is geregeld en nu,...vooruit met… | 27 jan. '18 |
| Ans | Dat ziet er gelikt uit. Hopelijk kunnen jullie weer… | 27 jan. '18 |
| Leopollemans | hoi het is allemaal weer gelukt lezen we hopen dat… | 27 jan. '18 |
| Els v Kempen | Wat een mooi verslag! Zelfs ontroerend , heel fijn… | 27 jan. '18 |
| Christiaan | ❤️❤️❤️...enjoy Botswana! | 26 jan. '18 |
| Bert en Marian | Bedankt voor het "mooie"verhaal. nu weer… | 26 jan. '18 |
| Martha en willen | Mooi om te zien met al die hulp de motor d'r… | 26 jan. '18 |
| Ton Peters | Fijn te lezen dat jullie weer " on the road"… | 26 jan. '18 |
| Koos | Nou, nu geen pech meer en vele veilige kilometers… | 26 jan. '18 |
| Klazina | Een tevreden vent❤️ | 26 jan. '18 |
| Fam. van Schelven | Geweldig , wat een avontuur weer. Wilbert zie je gewoon… | 26 jan. '18 |
| Irene | Hallo wat een verhaal weer Super dat de camper het… | 26 jan. '18 |
| Hetty | Wat een prachtig verhaal weer. Goeie reis verder.… | 26 jan. '18 |
| Martha en willen | Na een spannende laatste maand van het jaar, wensen… | 31 dec. '17 |
| Suus | wat een belevenis zo'n reis!!!!!prachtige verhalen... | 24 dec. '17 |


- Jouke Kampen: Marianne en Wilbert, ik heb…
- Els en Mels: Wij hebben genoten van jullie…
- Martha en willen: Na 93.000 km en vele, vele…
- Jo&Mau: Mooie afsluiting!
- Leopollemans: Heel leuk verhaal voorlopig…
Alle reacties »