Reacties
Reacties 451 - 500 van 1023
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Nico en Valerie | Leuk man..... Ik heb dagen werk om al je verhalen… | 6 jun. '18 |
| Leopollemans | hoi dit is alweer een nieuw verhaal toch iedere keer… | 6 jun. '18 |
| Teddy | Lang verwacht en toch gekomen: woohoo 2 verhalen in… | 6 jun. '18 |
| Klazina | Inderdaad hoor de bergen vervelen nooit,altijd weer… | 6 jun. '18 |
| Marianne Bijl | Prachtig verhaal weer, heel herkenbaar op sommige… | 6 jun. '18 |
| Els v Kempen | Super weer !!! Jullie kunnen het nooit meer wennen… | 6 jun. '18 |
| Hans en Annie | Wat een ervaring ,en dat iedere dag ,geniet er van.… | 6 jun. '18 |
| Gerda | Wat een prachtige ervaring weer. Echt heel wat anders… | 6 jun. '18 |
| Martha en willen | "God help me pass", nou dat staat er dus… | 6 jun. '18 |
| Koos | Dank voor je mooie verhaal en de prachtige foto's.… | 5 jun. '18 |
| Leopollemans | hoi het is weer heel wat gelukkig veel aardige mensen… | 5 jun. '18 |
| Klazina | Wat treffen jullie het toch met de gastvrijheid,zulke… | 5 jun. '18 |
| Hans en Annie | Het was weer een mooi verhaal,en prachtige foto's… | 5 jun. '18 |
| Anneke | Mooi om te lezen dat er toch nog heel veel goede mensen… | 5 jun. '18 |
| Klazina | ❤️ | 4 jun. '18 |
| Klazina | Mooi!!!! | 4 jun. '18 |
| Klazina | En daar hebben we de sneeuw🤭 | 4 jun. '18 |
| Klazina | Het lijkt wel of deze foto uit een vliegtuig is genomen,... | 4 jun. '18 |
| Klazina | Hoog zeg!!! | 4 jun. '18 |
| Klazina | Leuke pub,geweldig zo,....wat een uitzicht zeg👌 | 4 jun. '18 |
| Gerda | Deze is wel heftig!! | 4 jun. '18 |
| Gerda | Wat zijn ze weer mooi die foto’ 👌 | 4 jun. '18 |
| Rae Vermeulen | Hello Wilbert and Marianne It was wonderful to meet… | 30 mei '18 |
| Pierre en margriet | Hoi Wilbert en Marianne Wij waren zeer onder de indruk… | 12 mei '18 |
| Ans | Mooie IJsvogel,...alleen een andere kleur dan de onze. | 11 mei '18 |
| Ans | Prachtig! | 11 mei '18 |
| Harry Lefferts | ik stel voor dat we jullie reis- en ervaringen doorgeven… | 11 mei '18 |
| Janet | Allemensen, het houd niet op, wat een indrukken zeg.… | 3 mei '18 |
| Thijs | Mooi jullie weer even te lezen jongens. Na onze ontmoeting… | 24 apr. '18 |
| Anneke | Wat leuk weer wat van jullie te 'horen'… | 23 apr. '18 |
| Jan van Peer | TIA | 23 apr. '18 |
| Leopollemans | hoi het is alweer een tijdje geleden maar het is weer… | 21 apr. '18 |
| Carel Regenboog | Prachtige belevenissen, mooi verwoord met prachtige… | 20 apr. '18 |
| Koos | Pracht verhaal en geweldige foto's. Bedankt hoor… | 20 apr. '18 |
| Marianne | Ben je er geweest Arie? Jij bedoelt die grote poster… | 20 apr. '18 |
| Els v Kempen | Weer een super verslag!!!! | 19 apr. '18 |
| Els en Mels | Wat een geweldig verhaal we hebben genoten heel veel… | 19 apr. '18 |
| Klazina | Wow | 19 apr. '18 |
| Joanne | Hey wat een belevenissen weer!! Bij Johnny de Mol… | 19 apr. '18 |
| Cornelis Lokker | Dag Wilbert en Marianne, Een prachtig en uitgebreid… | 18 apr. '18 |
| Harry Lefferts | ik word iedere keer ... een beetje ( veel ) jaloers… | 18 apr. '18 |
| Marieke | Weer genoten van het verhaal en de foto's! Wat… | 18 apr. '18 |
| Bert en Marian | Blij te horen en te zien ,dat het goed gaat met jullie… | 18 apr. '18 |
| Hans en Annie | Weer een geweldig verhaal..geniet er maar van👍 | 18 apr. '18 |
| Klazina | Ontzettend genoten weer,van Jullie avonturen,en schitterende… | 18 apr. '18 |
| Klazina | Prachtig❤️ | 18 apr. '18 |
| Klazina | Mooi ❤️ | 18 apr. '18 |
| Klazina | Wat een fantastische kleuren!!! | 18 apr. '18 |
| Klazina | Jaja,ontzettend veel geluk gehad,driver!!! | 18 apr. '18 |
| Klazina | Inderdaad zwart van de zeehondjes | 18 apr. '18 |


- Jouke Kampen: Marianne en Wilbert, ik heb…
- Els en Mels: Wij hebben genoten van jullie…
- Martha en willen: Na 93.000 km en vele, vele…
- Jo&Mau: Mooie afsluiting!
- Leopollemans: Heel leuk verhaal voorlopig…
Alle reacties »