Reacties
Reacties 1001 - 1023 van 1023
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Risjuh | Mooie "aftrap" van jullie avontuur. Leuk… | 24 sep. '16 |
| Klazina | Leuk verslag over de afgelopen week.beter kunnen jullie… | 24 sep. '16 |
| Jo&Mau | Een goed begin is het halve werk en wij vonde jullie… | 24 sep. '16 |
| Janet | Wat een mooi avontuur gaan jullie tegemoet! Heel veel… | 20 sep. '16 |
| Ton Peters | Leuk om met jullie kennis te hebben gemaakt op het… | 19 sep. '16 |
| Martha en willen | Super jullie reisblog. Nogmaals heel veel goede kilometers… | 19 sep. '16 |
| Martin | Vandaag is het zover! Jullie gaan op pad! Gister pa… | 16 sep. '16 |
| Kim | Take care. Have fun. Enjoy. Be safe. Bye bye zwaai… | 16 sep. '16 |
| Risjuh | Uitgezwaaid, spannend! Maar ook zo benieuwd naar jullie… | 16 sep. '16 |
| Marieke van Driel | Hé lieverds, bijna zover. Op naar het avontuur! Heel… | 15 sep. '16 |
| Bo en Merel | Superrrr!!! We will follow | 15 sep. '16 |
| Corrie en Wim. | Goede reis, geniet er van en we keep in touch. | 15 sep. '16 |
| Teddy | Echt leuk dat jullie zo'n reisblog maken. Zo… | 15 sep. '16 |
| Koos | Goeie reis en ik ga jullie volgen hoor! | 15 sep. '16 |
| Marianne van Leeuwen | Leuk! Heel veel plezier! | 15 sep. '16 |
| Denis | Veel plezier.en ik lees graag jullie mooie belevenissen | 15 sep. '16 |
| Mary | Ontzettend veel plezier op jullie reis, maak maar… | 15 sep. '16 |
| Fam. van Schelven | Leuk hoor deze site, dan reizen we toch een beetje… | 13 sep. '16 |
| Joanne | Ziet er goed uit! Het komt nu steeds dichterbij. Kijk… | 1 sep. '16 |
| Gerda | Knap gedaan hoor. We hopen hele mooie reisverhalen… | 29 aug. '16 |
| Christiaan | Cool deze site zus. Zal jullie Reis van sixth in volgen… | 28 aug. '16 |
| Klazina | Wat een mooie site zeg,goed geregelt. We zullen hopen… | 28 aug. '16 |
| Reislogger | Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op… | 15 aug. '16 |


- Jouke Kampen: Marianne en Wilbert, ik heb…
- Els en Mels: Wij hebben genoten van jullie…
- Martha en willen: Na 93.000 km en vele, vele…
- Jo&Mau: Mooie afsluiting!
- Leopollemans: Heel leuk verhaal voorlopig…
Alle reacties »